Lebih Makan - Cara Deal Dengan tidak menyenangkan Selepas Kesan

Lebih Makan - Cara Deal Dengan tidak menyenangkan Selepas Kesan

Yang tidak dapat menahan godaan lebih makan apabila ada makanan yang banyak baik dan syarikat sehaluan? Tantangannya adalah anda mungkin alami pada hari berikutnya. Penghadaman sesetengah orang sangat miskin, yang hanya perbuatan kurang bijaksana sedikit boleh mengimbangkan masalah. Sama ada anda mengalami walaupun dari ijazah sedikit lebih makan, atau jika anda mengalami berlebihan yang serius, maka anda mungkin memerlukan bantuan dalam menyusun ketidakselesaan.

Dan rasa tidak selesa tidak mungkin satu-satunya gejala yang anda ada. Ia mungkin hanya permulaan, yang membawa kepada gejala yang lebih serius, seperti pengsan atau runtuh. Ubat homeopati Carbo vegetabilis (Carbo veg untuk pendek) telah menyelamatkan banyak nyawa apabila masalah itu telah menyebabkan orang yang runtuh. Dan ia telah memutuskan cuaca lebih kurang serius.

Ini adalah salah satu bersama homeopati rumah menetapkan ubat-ubatan. Jadi mari kita lihat ia sfera yang paling penting tindakan:

kembung perut besar dengan banyak gas yang lega dengan sendawa atau kentut
nafas yg sulit (sukar atau berusaha bernafas) dari makan berlebihan, berlebihan
keinginan yang besar untuk udara segar - yang mengapi-apikan, Penghawa dingin, udara di luar, dan lain-lain
lebih teruk berbaring, mesti duduk
pengsan, keruntuhan
sangat sejuk, tetapi suka kepada yang dilindungi (buruk untuk kehangatan)
kekurangan oksigen, bibir pucat, lemah
Jika anda ingin rumah menetapkan, maka anda perlu tahu sedikit tentang kerja-kerja bagaimana homeopati. Pertama anda perlu membuat senarai pendek gejala anda sendiri yang berkaitan dengan keadaan akut - dalam kes ini lebih makan. Kemudian anda perlu untuk mencari ubat yang mempunyai gejala-gejala yang sama.
Sebaik sahaja anda mencari padanan yang sekurang-kurangnya tiga daripada gejala kuat, maka ubat yang mungkin untuk menghapuskan rasa tidak selesa atau memulihkan anda, apa sahaja yang anda mengalami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar