Holistik Rawatan Kanser Yang Segi Perubatan Sound

Holistik Rawatan Kanser Yang Segi Perubatan Sound

Ia adalah satu fakta bahawa tidak setiap rawatan kanser holistik berkesan, tetapi ia juga adalah satu fakta bahawa rawatan kanser konvensional hari ini adalah merosakkan fizikal dan jauh dari sempurna dalam keputusan mereka. Sebagai seorang doktor perubatan dan pakar rawatan kanser di Arizona, saya telah mendengar banyak dakwaan liar yang membuat ia amat sukar bagi pesakit untuk mengenal pasti perbezaan di antara sains sampah dan alternatif rawatan kanser ubat yang benar-benar dipertahankan dan perubatan bunyi.

Masalah: Standard Kemoterapi vs Rawatan Kanser Holistik

Jika anda telah didiagnosis dengan kanser, anda memerlukan rawatan yang bekerja. Walaupun kemajuan rawatan berterusan dan inovasi, kebanyakan doktor akan memberitahu pesakit mereka yang kemoterapi tradisional adalah cara yang paling berkesan untuk mengawal kanser.

Kemoterapi adalah instrumen yang tumpul - ia merosakkan sel-sel sihat bersama-sama dengan tumor, dan ia mempunyai senarai panjang kesan buruk antara kehilangan rambut dan loya kepada penyakit hati dan penyelewengan DNA. Malangnya, banyak alternatif rawatan kanser ubat yang mengelak risiko kemoterapi juga tidak memberikan penawar yang berkesan.

Penyelesaian: Terapi Potentiation Insulin

Pada tahun 1920, penyelidik membangunkan cara menyesuaikan rawatan kemoterapi standard untuk menghadkan dos dan menumpukan rawatan yang lebih berkesan ke atas sel-sel kanser sahaja. Kemoterapi rendah dos, atau Terapi Insulin Potentiation (IPT), adalah satu kaedah rawatan yang berkembang daripada pendekatan ini.

Sel-sel kanser memakan gula dan cenderung untuk mempunyai banyak reseptor insulin pada permukaan mereka daripada biasa, sel-sel sihat lakukan. Akibatnya, mereka bertindak balas lebih kepada insulin, "membuka" dan menyerap lebih dari saluran darah daripada sel-sel yang sihat akan.
Dengan menggunakan insulin untuk memberi isyarat kepada sel-sel kanser untuk membuka, IPT memerlukan dos yang lebih kecil kemoterapi, memberi tumpuan kesan kemusnahan ke atas sel-sel kanser dan mengehadkan jenis kerosakan yang kemoterapi standard menyebabkan tisu yang sihat.
Insulin adalah Therapy Potentiation Hak untuk Anda?

IPT bukan satu-satunya pilihan atau yang terbaik untuk setiap pesakit tunggal, tetapi ia boleh mencapai satu perjanjian yang besar untuk memusnahkan kanser walaupun sangat agresif. Jika anda sedang mempertimbangkan prosedur ini, menilai:

Latihan kepada pengamal. Penilaian yang tepat mengenai masalah kesihatan anda adalah amat penting kerana terdapat banyak pilihan untuk kemoterapi, dan anda mahu untuk memilih rawatan yang akan bekerja dengan badan anda dengan sebaik mungkin. Beri perhatian kepada kelayakan doktor dan memilih seseorang yang mempunyai pengalaman dengan pelbagai alternatif rawatan kanser, termasuk IPT.
Penjagaan menyeluruh. Walaupun kanser berskala lebih kecil boleh memberi kesan kepada badan anda secara keseluruhan, jadi ia adalah penting untuk menyerang masalah dari semua pihak untuk memaksimumkan usaha badan anda. Berasaskan sains rawatan tambahan perlu melengkapkan kesan IPT dengan betul, dengan menggalakkan fungsi imun yang lebih baik dan membantu untuk menghadkan kesan negatif kemoterapi di hati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar